Spontankvällar när de är som bäst

När man har så här mycket tid som jag har för tillfället är det lätt att tacka ja till spontana inbjudningar. Behöver inte planera eller försöka få ihop det med jobb, möten, middagstider eller "men jag borde vara hemma ikväll, min enda lediga kväll i veckan". Jag fullkomligt älskar det!
 
Så igår blev vi spontant inbjudna på indisk kycklingsoppa. Riktigt gott! Lyxigt att bara få komma bort på en bit mat sådär! Nu har vi någon som är stolt att jag testat både saffran i mat och indiskt ;) (Två saker jag inte trodde att jag gillade).
Tack för en skön kväll hörreni! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0