Så var ännu en helg till ända

Igår kväll var Madde och Josef här och kollade på melodifestivalen med oss. Mysigt och trevligt!
 
Idag har vi varit ute på Marstrand, myst med lille L och spelat Kingdom Builder för första gången!
Efter det har jag bara slappat i soffan. Känner mig så trött jämt. Så fort jag sätter mig i bilen känns det som att jag skall somna. Där är det varmt och skönt. Nej jag ska nog ta och krypa ned i sängen nu faktiskt. Läsa en bok och hoppas på att Mini-Ceder bestämmer sig för att i natt blir en bra natt att se hur världen utanför ser ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0