Hur man får en dag att gå

Trots att jag bara går hemma och gör "ingenting" så är det inte svårt att få en dag att gå.
Så vad gör jag då när jag är hemma ensam för att få tiden att gå? Tjaa idag har jag kollat på That '70s show (bara 6 avsnitt kvar nu sen har jag sett alla 8 säsongen!), jag har lagat middag, läst bloggar, tvättat, läst i mina gravidböcker, bakat kolakakor och bara tagit det lugnt i soffan. En blandad kompott av aktiviteter. Men mest går jag bara och väntar... Mini-Ceder rör sig som en tok där inne och jag tycker allt h*n kan börja röra sig nedåt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0