Baka baka liten kaka

Ett tag hade jag tappat sugen på att baka. Var nog lite trött på att baka efter allt bakande i januari. Men veckan innan Elias föddes kom jag igång igen! Jag satsade på att fylla frysen med lite gott för jag tänkte att det lär jag inte hinna med så mycket sen. Jag bakade kolakakor, kärleksmums och som ni kunde läsa i förra inlägget hann jag precis baka frasiga kolagömmor. Jag hade köpt ingredienser till fler kakor men det hann jag aldrig med.
 
 
Frasiga kolagömmor hade jag aldrig bakat tidigare. Jag såg receptet på tidningen Hembakats sida på facebook och blev sugen att testa. Klicka här så kan ni läsa receptet. (Jag skippade bara flingsaltet.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0