Årets första semla

I lördags var vi som sagt sega och hade en lugn dag hemma på dagen. Vi fixade med foton så nu är äntligen vår fylla-i-bok från bröllopet klar, känns väldigt skönt att ha det avslutat! Vi började även fylla i och klistra in foton i en sådan där "boken om mig" som ska bli Mini-Ceders. Jag älskar att samla på sådana saker! Vi borrade även i betongväggen i vardagsrummet så nu har vi äntligen fått upp tavlor där, bilder kommer vid ett senare tillfälle!
 
På kvällen åt vi middag och för mig årets första semla hos Simons familj innan vi tittade på melodifestivalen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0