Ullared

I måndags var jag och Elias med Elias farmor och fastrar på Gekås, Ullared! Elias allra första besök! Vi var där ca 10.15-20.00 och det gick jättebra med Elias! Han sov och åt om vartannat och när han tyckte det blev långtråkigt i vagnen hade han ju flera famnar att få vara i ;) Jag måste faktiskt få säga att Elias är smidig att ha med sig, inte bara för att jag är hans mamma hehe. Han är så tålmodig och duktig. Men han är också ett riktigt busfrö! Kolla bilden när han satt i kundvagnen haha! 
Köpte bland annat bodyn med Laban Elias har på sig på bilderna nedan samt Jabadabado förvaringsaskar till Elias rum!
I övrigt var det framför allt kläder till Simon som stod överst på listan. Sen fick även jag mig några toppar och Elias fick några tröjor och mjukisbyxor, haklapp, matstolsdyna mm mm!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0