Sommarvärmen fortsätter

Förra veckan fortsatte den otroliga sommarvärmen och vi spenderade fyra dagar på Brattön. Underbart att få åka båt med en fantastisk solnedgång och ta ett kvällsdopp i mörkret. Vi sov där bara natten mellan tisdag och onsdag då Simon började sent på onsdagen. Under tiden lyckades vi även klämma in en Settlers-kväll/natt, besök på IKEA, auktion, besök av Linda samt utomhusträning på Marstrand. Härliga dagar!
 
Det är Marstrands Havshotell som anordnar gratis utomhusträning på tisdagar i sommar. Underbart att träna i en sådan vacker miljö! Medan jag tränade fick Elias vara hos sin mormor och morfar. Det var första gången som jag var iväg utan Elias! Konstig känsla. Det var samma sak nu i tisdags. Känns väldigt annorlunda att vara iväg utan Elias, vi är som ett radarpar han och jag. Vi gör allt ihop. Det blir ju liksom så när man är föräldraledig. Men samtidigt är det skönt att komma bort också och bara tänka på sig själv för en stund. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0