Hang with me

Ringde vårdcentralen igår och provsvaren såg bra ut. Inget avvikande. Det är ju visserligen skönt, men då innebär det nog dessvärre att Elias är mjölkproteinintolerant. Var på BVC igår och nu är han 59 cm lång och väger 5695 gr! Jag är glad att han inte var uppe i 6 kg redan. Men han börjar bli tung att bära runt på alltså! Idag har han hängt i bärselen hela dagen. Jag har städat hela lägenheten, imorgon får vi gäster :)
Men det är svårt att ha honom i bärselen när jag ska duscha hehe. Då fick han sitta i babysittern. Där trivs han oftast bra som tur är. Här har vi en liten gladfis i en på gränsen till för liten pyjamas!
Nu hänger Elias här i bärselen igen och sover. När Simon kommer hem från jobbet ska vi på kalas hos min kusin. Elias ska få träffa sina sysslingar på min pappas sida för första gången!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0