Emelie

Woho kolla här! MITT namn i almanackan för första gången på väldigt många år!
Har inte haft namnsdag på jättelänge. Förr hade jag namnsdag 23 januari men det ersattes med Frej och Freja. Sen dess har Emelie förekommit i vissa almanackor men inte fått något officiellt datum. I år när jag bläddrade över till april månad såg jag till min glädje att Emelie får dela dag med Amelie och Amalia! Det känns ju mer logiskt! Undrar dock vart Emilia tog vägen? Hur som helst, det betyder ju faktiskt att jag har namnsdag IDAG! På en flaggdag dessutom. Grattis till mig och alla andra Emelie där ute! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0