Nu är tapetsering på tapeten

Varannan onsdag slutar jag redan kl 15.00 och idag var en sådan onsdag. Det är så skönt att sluta så tidigt för då hinner man med lite mer av dagen även efter jobbet. När jag slutade var Simon i Kungälv på Maggans café Java'gott så jag åkte dit och träffade där även Simons farmor och farfar. Satt där en stund och tjötade innan vi gjorde en snabb handling på Maxi och sen for ner till Flügger Färg Eriksberg för att hämta ut tapeterna och färgen vi beställt. Nu ska här grejas! :)
Ja det är väl ungefär det jag gjort idag. Simon gjorde supergod pizza till middag som vi åt till ett avsnitt That '70s show. Har fotat sovrummet och kontoret nu så jag kan visa er "före" och "efter" sen :) Men framför allt också för att spara själv och ha som minne hur det såg ut här innan vi tapetserade. Kommer nog bli en väsentlig skillnad. Så det här kommer vi pyssla med de närmsta veckorna. Någon som vill hjälpa till? ;) God natt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0