En snabb uppdatering

Hej hej!
En liten snabb uppdatering från mig. Känner mig så galet trött ikväll. För bara en timma sedan kände jag mig helt tom i huvudet och trodde inte jag skulle ha någonting att säga ikväll, men nu så kom jag på några saker. Har haft en bra och ganska effektiv dag på jobbet! Har inte stått i butiken idag och knappt behövt vara i packet heller, vilket innebär att jag hunnit kolla alla mina mail och dessutom fått ut några nya produkter i en helt ny kategori på hemsidan! Yey! :) Denna gång handlade det om Treat Pops. Kolla in vad det är för någonting här
 
Imorgon blir det mera jobb, sen FL-möte direkt efter det och på hemmafronten kommer vår nya dubbelsäng levereras! :D Som jag längtat! Förhoppningsvis kommer vi sova i den för första gången på onsdag. Så snart lär ni få bilder på hur sovrummet blev i sin helhet ;)
I övrigt har jag en bebis som stundtals kör runt som en centrifug i magen vilket är lite jobbigt när jag är proppmätt och kissnödig hehe :P Nej nu ska jag faktiskt prioritera min kropp och gå och lägga mig i sängen och läsa någon gravidbok. Håller på med fem böcker samtidigt och jag vet inte hur jag skall hinna klart så lite som jag prioriterar att läsa fastän jag vill. Dessutom har jag fler böcker jag egentligen vill läsa... Tiden räcker helt enkelt inte till. Frågan är vad jag skall välja bort?
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0