Snabb uppdatering

Här kommer ett snabbt, bildlöst inlägg från mig.
Tränade pilates idag efter jobbet. Förutom instruktören var det jag och fem andra kvinnor. De andra är så söta och pratar med mig som om vi tränat ihop i flera månader. "Ha det bra nu", "Åh jag måste bara visa bild på mitt bonus-barnbarn", "Idag på jobbet...", "Ta hand om dig nu"! Trevligt med lite öppenhet för ovanlighetens skull :)
Idag fick jag skrapa bilrutan för första gången denna vinter. Har ju inget garage att parkera i vid jobbet ;)
Nu ligger jag redan i sängen. Sååå skönt! Har inte tillåtit mig själv att ens starta datorn. Får se om jag orkar läsa lite eller om jag däckar direkt. God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0