House of God

Minns ni när jag skrev att jag såg fram emot min helg väldigt mycket för 3 veckor sedan? Bland annat så var det för att House of God skulle spela på BARA VARA. Nu har jag äntligen tid att visa bilderna från denna kväll!
 
House of God består av Samuel och Alfred som skriver housemusik som lovsång. Spana in deras hemsida här för att läsa mer om deras vision och lyssna på deras första låt: Not for our sake.
 
Både jag och Simon fotade med vår systemkamera den kvällen och vi lyckades visst komma upp i nästan 300 foton på ca en timmas tid... Galet. Men jag ska bara välja ut några, jag lovar ;) Det blev en riktigt go kväll med massa musik, dans och härligt ös!
 
Valborgsmässoafton spelade H.O.G även i smyrnakyrkan i Göteborg så då var vi där och kollade också!
Det blev en skön kväll med caféhäng, bra möte, lovsång, och framför allt underbara människor! Fick ett kärt återseende, Matilda var där och sjöng med H.O.G så det var kul att se henne igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0