Vårdagjämning, var?

Idag är det tydligen vårdagjämning men det märks inte direkt. Snön faller utanför och det är blåsigt och kallt. Usch.
Längtar tills jag får se sådana här!
Har varit och fikat med Matilda efter jobbet idag, det var trevligt! Sist vi sågs var för ett halvår sedan så det var riktigt kul att se henne igen! Innan dess var det 1 år sedan vi sågs sist, så ett halvår är ju bättre än ett år i alla fall ;) Hon bor i Örebro så därför kan vi inte ses så ofta.
 
I övrigt grejar, förberedar och fixar jag... Lite att fixa inför Livorno-resan bland annat. Men nu ska jag sova. God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0