Tjejkväll

I fredags kväll var jag hemma hos Alexandra. Det blev en riktig tjejkväll med bra samtal och många goa skratt, jag vet inte vad som hände men jag hade i alla fall riktigt roligt! :D Längesedan jag skrattade så mycket. Det var skönt, ibland behöver man bara få "skratta av sig", om ni förstår vad jag menar. 
 
Alexandra har ett så otroligt vackert hem, älskar framför allt hur hon dekorerat i sina fönster så jag var bara tvungen att fota lite och jag tar mig friheten att visa lite för er! ;)
Älskar shabby-chic-stilen med ljus och orkideér. Hennes sovrum är ljuvligt!
Tack för en väldigt bra kväll tjejer! Kände mig så glad när jag kom hem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0