Spontan tårtleverans

Igår kom William med idén att vi skulle åka ut och överraska Simon med tårta som fyllde år igår! Så efter jobbet köpte vi tårta (ja det tog emot att köpa men det fick bli lösningen när vi inte hade bättre framförhållning) och sedan styrde vi kosan mot Marstrand. Vi smög oss fram till huset, tände ljusen på tårtan, knackade på och stämde upp i sång. Hihi ;)
Det var en bra idé William! :)
Det blev med andra ord inget MRL för mig igår. Nu ska jag kolla på Top Model Sverige på tv3play eftersom jag missade det igår. Familjen Annorlunda struntar jag nog i att kolla ikapp... Födelsedagskalas är ju i alla fall mer givande än tv-tittande ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0