Packat och klart

Usch vilken stressig vecka det har varit! Sov 5 timmar inatt och idag har det varit en ganska jobbig dag. Mycket som strulat och oroat mig, men allt har till slut löst sig. Som tur är! Ja det har varit mycket att ordna med inför Italien-resan. Men nu så, nu är det packat och klart. Biljetterna är utskrivna och passen fixade. Kamerabatteriet laddas och minneskortet är tömt. Den svarta kameraväskan som ni kan se på bilden bredvid den största resväskan beställde Simon i söndags och den kom igår, det kallar jag snabb leverans! Så nu har vi en ordentlig väska till systemkameran. Skall fota maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassor!! :D
Nu är jag jättetrött och ska sova snart. Imorgon ska jag upp och jobba som vanligt men slutar tidigare så jag ska hinna. Kl 18 skall vi träffas på Säve Flygplats och kl 19.55 lyfter planet. Jag ser fram emot den här resan jättemycket och det känns konstig att vi nu redan är här, detta som vi planerat för så länge. Det kommer inte direkt bli någon semesterresa, 20 ungdomar iväg i Italien kräver ett visst ansvar. Men det ska bli jätteroligt och det jag ser fram emot mest är att få se nya delar av Italien (har tidigare varit i Rom, Queti, Pescara, Napoli och Pompeji) och att få hänga med dessa fantastiska ungdomar i en hel vecka! Jag kommer hem igen på kvällen 4 april.
 
Tidsinställer ett inlägg som dyker upp längre fram i påsk. Ni får gärna hålla tummarna och be för att vi ska få en bra resa och att olyckan inte är framme. Vi har några som haft feber och varit krasliga i veckan så jag hoppas att de känner sig bättre imorgon och får vara friska under resan. Glad Påsk på er och hoppas ni får fint väder över påsk här hemma i Sverige!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0