John Carter

Förra helgen såg jag och Simon John Carter från 2012 med Taylor Kitsch (känner inte igen honom men han spelar tydligen i John Tucker must die) i huvudrollen. Den kvinnliga huvudrollen spelas av Lynn Collins (The Lake House, 13 snart 30, The number 23 mfl). De flesta roller i denna film är animerade så det finns säkert många fler kända skådisar bakom rösterna till de animerade figurerna.
Med tanke på att det är en Disney-producerad film så är den mycket välgjord och av god kvalitet precis så som Disney-filmer är. Dessutom är den baserad på en bok från tidigt 1900-tal. Så det är en story som funnits länge. Jag tyckte den var bra och spännande och absolut se-värd, men den hamnar inte på min lista med favorit-filmer.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0