Hallen

Nu har jag äntligen fotat så jag kan visa er hur hallen blev. När vi var på IKEA där i början av maj köpte vi även ett litet avlastningsbord till hallen. Jätteskönt att ha någon typ av byrå/bord i hallen så man kan lägga av sig mobil, nycklar och sådant när man kommer hem. Perfekt också att lägga gästboken där så man aldrig glömmer be sina gäster fylla i den innan de går! ;)
För några jular sedan fick vi de tre orden ni ser på väggen av Ellinor och nu har vi äntligen fått upp dem!
Ganska snart efter att vi anmält att luckan fallit ner för trappan kom de och skruvade fast den. Så det känns ju bra att den inte kan trilla ner mer. Men det är givetvis ändå tråkigt att min kruka och mina ljusstakar gick sönder. Så nu vill jag köpa en ny kruka till "palmen" som jag kallar den. Vill ha en vit eller en svart. Den lila passar inte så bra där tycker jag.
 
Nu sitter jag vid min nya dator by the way! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0