Den sjunde dagen skapades som vilodag

Har en lugn dag här hemma idag också. Simon åkte till kyrkan vid halv 8 i morse då han skulle vara ljudtekniker på gudstjänsten. Själv sov jag till halv 11...! Har inte gjort så mycket idag och det känns så skönt. Tar dagen som den kommer. Tvättat lite och lagat mat. Simon har en vän på besök nu. Han kom hit och hjälpte oss minska ned den överblivna biten tårta, behövligt! ;) Simon har en veckas ledighet framför sig nu så jag antar han njuter. Kul för honom... ;)
haha smygfotar ;)
 
Själv ska jag dricka te, äta smörgås och kolla på en film hade jag tänkt. Såg två filmer igår. När hände det senast?! På tal om film har jag fortfarande massa filmer att blogga om som jag sett på sistone. Men det får bli en annan dag. Nu ska jag förflytta mig till Simons dator för hans stationära har givetvis större skärm än min bärbara. Ha en fortsatt fin söndag kväll! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0