Avinstallera och installera

Idag händer inte så mycket här hemma. Vädret är inte så jätteroligt så vi håller oss inne. Simon har skrubbat grillen och jag har handdiskat kaffekopparna och faten. Kylskåpet är fullt med diverse leftovers från igår så som potatissallad, köttbullar, prinskorvar, jordgubbar, räkor, dricka och tårta!
Eftersom jag är ledig idag och vi inte har något planerat väljer jag att koncentrera mig på detta:
Köpte ju en ny dator för ett par veckor sedan som ni kanske minns. Har hunnit starta datorn en endaste gång sedan dess. Så idag ska vi äntligen avinstallera och installera program på den och fixa den som jag vill ha den så att jag kan börja använda den istället för min gamla. Tur att jag har en man som tycker sådant är roligt... Så kan jag sitta här och blogga istället ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0