Sommarens hetaste dag

Idag har vi nog haft den varmaste dagen hittills i sommar! I alla fall som jag märkt av. Kan ju ha varit väldigt varmt och fint någon dag när jag varit inne på jobbet och inte märkt någonting...
 
Jag och Madde har spenderat hela dagen vid havet. Vi kom dit vid halv 12 och åkte hem halv 8 ikväll.
Nu är jag röd som en räka säger Simon. Jag tycker snarare jag liknar en kokt insjökräfta. Får hoppas det övergår i en snygg brunbränd färg.
 
Har inga direkta planer för morgondagen, förutom på kvällen. Funderar på om jag ska stanna hemma på dagen och t.ex. skicka in foton för framkallning och lite annat sådant pillande. Har fortfarande inte tagit mig tid att framkalla fotona från min tid på Högskolan Väst. Nu är det 2 år sedan jag slutade där... Även om jag har alla foton på datorn tycker jag det är roligt att framkalla och sätta in i fysiska album. Men frågan är om jag kan med att stanna inne om det är fint och soligt väder ute...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0