Håkan Hellström

Sitter just nu framför tv:n och kollar på Håkan Hellström.
Har väl aldrig varit något stort fan av Håkan. Kan några låtar och gick och sjöng hans musik på högstadiet. Inte så mycket mer än så. Men nu ryser jag. Har aldrig insett vilken fantastisk poet han är! Så mycket känslor i musiken. Publiken är helt tagen. Och jag vet inte om det bara är en image och ett skal, men han verkar så ödmjuk som person. Hoppas det är hans sanna jag han visar. Han är ju ändå en äkta göteborgare så det är klart han är grym! ;) Och jag gillar både hans egna låtar och att han tolkar svenska visor. Fint.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0