God morgon lördag

Vaknade av att det åskar. Men det är ingen vanlig åska. Det åskar konstant. Aldrig varit med om liknande. Vanligtvis brukar det vara tyst, blixtra lite och smälla till. Men nu mullrar det på riktigt HELA tiden. Märkligt. Låter nästan som ett flygplan som kör förbi men som aldrig kommer vidare. Har åskmolnet fastnat kanske? Nu börjar det regna också. Mysigt. Det bästa är att jag kan fortsätta ligga här i sängen och lyssna på åskan, jag har ingenting jag måste upp till :)Det är till och med ljust borta i kanten, molnen är inte så mörka. Men åskar -det gör det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0