Bästa helgen på länge

Har haft en fantastiskt rolig och härlig helg! Den mest händelserika på länge i raden av mina annars ovanligt lugna (men sköna) helger.
 
I fredags kväll grillade vi och åt paj hos Simon och Hanna. Mycket trevligt att ses igen då vi inte setts på 3 veckor! I lördags åkte motigt till Torslanda och veckohandlade. Efter förslag från Simon köpte jag mig en "plocka-själv-fruktsallad", supergod! Jordgubbar, päron, blodgrape, apelsin, vattenmelon och så lite vit och mörk choklad -mums!
Sedan tog vi färjan vid Kornhall för att köra ut till Marstrand på födelsedagskalas för Miriam/inflyttningsfest hos Dauns. Mycket trevligt! Så underbart att sitta där i trädgården och titta ut över Marstrandsön och bara ta det lugnt. 
 
I söndags hade vi en heldag på Liseberg. Vi var där vid 11 och åkte hem vid 23. Jag hängde med Josiah i Kanin-landet hela dagen medan de andra sprang runt och åkte allt vad de orkade. Vi åt våfflor, glass, åkte kaffekopparna, flygis, ponnykarusellen, farfars bilar och hade det allmänt trevligt! Ibland slöt vi upp med de andra för lunch och middag och för att titta på när de åkte Atmosfear mm. Vi åkte Göteborgshjulet också, vilket var första gången för mig, och fick en fin utsikt över vackra Göteborg. En helt fantastiskt bra och rolig dag med andra ord! Här kommer lite härliga mobilbilder från dagen :)
Tack för en grym dag! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0