Ungdomsråd hos oss

Igår var hela ungdomsrådet hemma hos oss för planering av vårens BARA VARA. Blev en riktigt härlig dag! Vi började vid kl 14 på dagen och de sista lämnade vid halv 12 på kvällen. Härligt! Vi planerade, käkade pizza och bad för varandra.
 
Senare på kvällen anslöt ytterligare två vänner.
Jag körde en "favorit i repris" på fika-fronten (men vad gjorde väl det?).
Andra gången jag använde servicen och den balanserades fint...
Vi blev totalt 16 glada personer som fyllde lägenheten igår och jag bara älskar dessa härliga människor!
Även på dryckes-fronten syntes det att vi blev några stycken... ;p
När alla gick hem var det bästa att veta att vi skulle ses igen efter bara ca 11 timmar för då var det dags för Gudstjänst! :) Men det roligaste var att jag, när alla gått hem, upptäckte att några kreativa killar hade möblerat om i stallet, haha! Så här är vi inte vana att föreställa oss julevangeliet ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0