Fotoalbum och skype

Till mamma gav jag bort ett fotoalbum med foton från vårt bröllop i julklapp.
Det var det jag höll på med varje vardagskväll veckan innan julafton om det var någon som undrade...
Jag säger bara, tur att vi har stora oanvända golvytor i denna lägenhet!
Behöver stor plats när jag ska sortera och sätta in 276 foton i ett album...
 
I skrivande stund sitter Simon bakom mig vid sin dator och spelar och skypar med några kompisar. Lite irriterande att bara höra Simon prata hela tiden och inte höra vad de andra säger ;) Han pratar och pratar och pratar.... Var bara tvungen att smygfota lite. Haha ;p
Ja så här har vi det i vårt lilla kontor. Jag vid min dator och Simon vid sin dator. Nu mera sitter vi åtminstone i samma rum. I förra lägenheten satt Simon i sovrummet och jag i vardagsrummet. Vi är så sociala ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0