Close-up

Idag efter jobbet tränade jag MRL igen, denna gång på anläggningen i Rollsbo. Den är mycket större och fräschare och ligger närmare Tårtdecor så jag skulle hellre träna där, men tiderna för passen stämmer sämre med mina arbetstider så det blir oftast att jag tränar i centrum istället.
 
Efter lite disk och tvätt har jag så äntligen strukit och fått upp gardinerna i allrummet här på nedervåningen.
Här är två närbilder på hur det ser ut nu i mina fönster...
Ska ta mer helhetsbilder någon dag när jag är hemma samtidigt som det är ljust ute. Just nu går jag till jobbet när det är mörkt och kommer hem när det är mörkt. Men så är det väl för de flesta så här års...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0