Vår nya tradition fortsätter

Hade en härlig lördag igår!
Efter jobbet träffade jag Wictoria. Vi åt och fikade på Tant Rut i Kungälv och hade en hel del att prata om eftersom vi inte setts sen typ oktober! Blev ett par trevliga timmar :)
Efter det körde jag ut till Marstrand för en härlig kväll! Vi blev ca 17 pers som samlades för att kolla på melodifestivalen och film. Vi åt hemmagjorda hamburgare med fetasås och laddade upp med chips och godis.
Vi har så mysigt tillsammans! :)
En förvirrat suddig bild på sällskapet.
Denna gången blev det inte lika sent. Vi åkte hem strax innan kl 1, helt lagom!


Kommentarer
Tove

Åh det låter ruskigt gott med hamburgare! Och mysigt med schlager-häng, själv hade jag schlager-häng med maken. ;)

Svar: Ja de var ruskigt goda! Och med fetasåsen till blir den superb! ;) Schlager-häng med maken är också viktigt. Ibland behöver man bara vara två och ta hand om varandra :)
Emelie Ceder

2013-02-24 @ 18:13:13
URL: http://smulfrun.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0