Störst går först, eller?

Idag har jag haft butiken.
När jag stod där i butiken i godan ro började det plötsligt låta något förskräckligt utanför. Jag sprang ut och fick mig denna syn:
Några killar på en kranbil höll på att smälla upp en gigantisk Sportlife-skylt ovanför vår Tårtdecor-skylt!
Kungälvs tredje Sportlife-anläggning öppnade i samma hus som Tårtdecor nu i januari 2013. Anläggningen kallas SCC. Denna bild la de upp i början av året på sin facebook-sida:
Den som är uppmärksam ser att de Photoshopat bort alla Tårtdecor-skyltar. Sicka fulingar ;) Tycker det är lite roligt... Tårtdecor-skyltarna sattes faktiskt upp redan i september: 
Men nu är det inte så att jag inte är glad över att ha ett Sportlife i samma hus som jag jobbar i. Visst hade det varit perfekt för mig som själv tränar på Sportlife att träna där, jag hade ju inte alls behöver gå långt efter jobbet. Men detta är en anläggning med bara gym (500 kvm) och mer extrema sporter som Ruffle, Crossfit och Fighting. Ingenting för mig känner jag. Så det är lite tråkigt. Det låter ganska rejält in till Tårtdecor när de kör igång med sina vikter och lyft kan jag säga. Klicka här för att komma till deras hemsida.
 
Så om du någon gång vill till Tårtdecor men inte hittar dit kan du bara leta efter stora Sportlife-skyltar så hittar du nog rätt! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0