Mer födelsedagsfirande!

God morgon lördag!
Ska snart iväg och jobba. Vet inte varför jag gick upp så tidigt egentligen. Har ju till och med tid att sitta här.
Idag kommer jag vara borta hela dagen! Efter jobbet ska jag fika med en kompis som jag inte träffat sedan oktober typ. Sen direkt efter det åker jag ut till Marstrand för ytterligare en melodifestivalkväll, kul!
 
På tal om att det är så många som fyller år nu i februari, förra onsdagen fyllde mamma år! Det firades med blommor, middag, paket, bullar och givetvis tårta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0