Sista lördagen på år 2013

God kväll lördag!
 
Har idag jobbat mitt förmodligen sista lördagspass på väääääldigt länge! Mitt nästa pass, 11 jan, har vi redan bytt bort. Jag jobbar fredagen där istället så jag kan sitta med administrativa uppgifter istället för att stå i butiken. Två veckor efter det, 25 jan, räknar vi inte med att jag orkar jobba. Jag tror inte det är så lämpligt i alla fall. 
 
Eftermiddagen och kvällen har varit seg. Vi är trötta och slöa och har inte gjort något särskilt. Ovanligt men skönt. Simon har fått tag på ett gammalt Zelda-spel till Wii och är helt lyrisk ;)
Själv har jag bakat drygt 30 st chocolate chip cookies.
Nu har vi precis kollat på "Monsters University". Den var bra! :)
 
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0