Medan hon bakar

Idag har vi varit hemma hela dagen och städat och grejat. Har verkligen städat grundligt, allt från att torka av golv, element och lister till att tvätta duschdraperiet i tvättmaskinen. Det är ganska tråkigt att städa, men det är sååå skönt efteråt när det är rent och snyggt :)
 
Nu ikväll åkte jag en sväng och hängde med Hanna medan hon bakade. Det var trevligt! Jag gjorde några marsipanblommor men marsipan är inte min starka sida ;) Tacka vet jag att greja i sockerpasta hehe!
Det blev i alla fall en skön och avslappnad stund. Efter det handlade jag lite inför morgondagens bakande och middagslagande. Åh imorgon kommer husvärden hit! Hoppas hon säger att det är helt okej om vi vill tapetsera om!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0