En dag på havet

Nu har det varit tyst här några dagar. Har varit iväg varenda dag sedan i fredags och inte suttit en minut vid datorn.
 
I fredags åkte jag ut på havet med Miriam och hennes familj. Vi åkte till en holme lite utanför Marstrandsön.
Till en början hade vi fint väder, men lagom till Johnny kom med segelbåten efter han slutat jobbet mulnade det på och sedan började det tyvärr regna så smått :(
Vi styrde kosan tillbaka till Marstrand istället och myste i soffan med chips och "Hur man blir av med en kille på 10 dagar".
Framåt kvällen lättade molnen och när jag körde hem över Instöbron hade jag en vacker solnedgång i backspegeln.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0