Borås Djurpark

I lördags tog vi en tripp till Borås Djurpark. Nu var det två år sedan jag var där sist så det var kul att gå runt och titta på alla djuren igen. Så här såg det ut sist jag var där.
 
Vi gick så vi fick se alla matningar och uppvisningar. Här följer lite bilder från dagen.
Efter djurparksbesöket åt vi på Jensens Bøfhus i Borås. Jag körde på mitt säkra kort och tog hamburgare. Hamburgare på restaurang är ju så gott!
När vi kom till Kungälv spanade vi in Maggans nya café som hon öppnar nu vilken dag som helst. Efter det blev det bad i vattenspridaren och Settlers hemma hos Svenssons. Jag vann! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0