Tomheten som infinner sig när man kommer hem

Ciao allihopa!
Nu är vi hemma. Kom hem vid 21.30 igår kväll. Har sovit 11 timmar inatt och skulle kunna sova lika många till... Vi har haft en jättebra resa och fått uppleva massor av Italien! Städer, stranden, bergen, parker, bilresor, tågresor, shopping, mat mm. Men framför allt har vi svenskar umgåtts med varandra och med italienarna. Det var skönt att komma hem och sova i sin egen säng men det känns samtidigt konstigt och tomt att vara hemma efter en sådan intensiv och händelserik vecka. Man har haft minst 20 personer runt sig hela tiden och vi har varit med om så otroligt mycket.
 
Detta är mina inköp den här veckan: Tre toppar, body lotion, hårprodukt, parfym, kylskåpsmagnet från Pisa och så äkta italiensk choklad!
 
Har tagit 1600 foton under resan så nu skall jag kolla igenom dem och redigera lite. Sedan skall ni självklart få se vad jag varit med om :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0