Inte vilken kund som helst

God kväll!
 
Ville bara komma in lite snabbt och berätta om en liten udda grej som hände mig idag på jobbet.
Jag hade en kund idag som jag kanske borde känt igen. Men det var först när en annan kund utbrast "nej men du var ju med i tidningen idag!" som det ena ledde till det andra och jag fick veta att detta var Louise som vann Sveriges Mästerkock 2011. Där ser man! Jag fick ursäkta mig med att jag aldrig kollar på tv eller läser några tidningar så jag har inte koll. Jag kollar ju bara som bekant på Familjen Annorlunda, Top Model Sverige och Bonde Söker Fru (fast det sa jag inte till dem) så då är det inte så lätt ;)
 
Men vad roligt. Då har man fått sälja sockerpasta och kristyrblommor till en kändis också ;P Undra vad hon skulle hitta på för tårta? :) Hon sa att hon gillade bakning men det är ju matlagning som är hennes starka sida.
Hade ni känt igen den här tjejen om ni stötte på henne på stan?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0