Inflyttningsfest

En suddig bild från gårkvällens inflyttningsfest hos våra grannar Emma & Tobbe.
Mörkt rum + folk som rör sig = Ingen bra bild för mig som inte är så duktig på att fota än.
Gårdagen satte igång med full fart. Först jobbade jag. Kände mig lite bortkommen och inte alls "med på banan" efter en veckas ledighet.... Har för många tankar kvar nere i Italien. Men det gick bra. Sedan var det kalas för min kusin Jessica som fyllde 30 år i veckan. Och direkt efter det var det inflyttningsfest hos Emma & Tobbe. En fullspäckad dag helt enkelt. Inatt har Alexandra sovit hos oss. Nu har hon gått och gudstjänsten börjar ine förrän kl 16 idag så nu skall jag passa på att fortsätta fixa med fotona från Italien!
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0