Vilken gemenskapshelg!

Haft en jättebra helg!
Igår efter jobbet åkte jag och Simon ut till Marstrand där vi skulle ha en visionsdag med församlingsledningen och respektive. Härlig gemenskap, bra samtal och super god fika!

Idag har jag haft min första sovmorgon sen 29 juli, underbart! Och med sovmorgon menar jag att man kan sova längre än 9 och ligga kvar i sängen ett bra tag utan att känna sig stressad. Men den lugna och rofyllda morgonen varade inte så länge... Givetvis började grannen spika i väggen just denna morgon! Hur irriterande är det inte?!? Så jag sov väl inte så jättelänge egentligen. Men jag var i alla fall ledig.
 
Kl 16 var vi på gudstjänst. Simon var ljudtekniker idag så han var i kyrkan redan kl 14.

Samma band som spelade i fredags spelade även idag. Så sjukt bra!! Underbar lovsång!

Efter gudstjänsten veckohandlade vi, som vi nästan gör varje söndag. Passar så bra när vi båda är i Kungälv. Sen har jag stekt pannkakor som vi mumsat i oss, gott!
Imorgon väntar en ny arbetsvecka. Ett steg närmare flytten.
Adios!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0