Skyltverkstad

Just nu spenderar jag lika mycket tid hemma som på jobbet...
Har i princip precis kommit hem för dagen. 12 timmar på Tårtdecor idag.
Ska vara där om mindre än 12 timmar igen.
Ni fattar ju att det finns att göra ;)
 
Nu försvinner butiken mer och mer. Börjar se riktigt tomt ut.
När jag gick hem nu ikväll var det helt tomt. Imorgon ska vi börja rigga och inreda i nya butiken!

Jag har bl.a. ägnat mig åt inköp till cafét idag och gjort skyltar som behövs. Fattar ni hur många skyltar som behöver göras till en mässa? Det är så mycket man inte ens tänker på! Men många skyltar är redan klara :)
Snor en bild från Agnetas Instagram :P

När det inte finns plats kvar vid bord och stolar får man sitta på golvet...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0