Rigga, hashtagg, live i radio!

Hemma!
Simon går till jobbet när jag sover och jag kommer hem från jobbet när han sover. Kul.
Men så är det den här veckan och faktum är att jag har ändå svårt att slita mig från jobbet just nu när det är så kul att plocka upp produkter och inreda.
 
Snyltar på några fler bilder från Agnetas Instagram ;)
Det här har vi ägnat oss åt heeeeela dagen...
Frammåt kvällen laddade vi upp med en familjepizza för att orka några timmar till.
 
På tal om Instagram så har vi skapat en egen hashtagg för Scandinavian Cake Show: #scakes12. Så när ni kommer till tårtutställningen i helgen och lägger upp bilder på Instagram eller Twitter och taggar dem med #scakes12 så kommer de bilder ni lägger upp rulla i ett bildspel på utställningen. Läs mer HÄR!
 
 
Imorgon får NI INTE MISSA att lyssnaP4 med Lotta Bromé (tror det var kl 14.20) för då är min arbetskamrat Anna där och berättar om Tårtdecor och om Scandinavian Cake Show 2012!!  
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0