Nu ska hela rasket rivas, nu ska hela rasket bort

Idag efter att vi stängt butiken började vi packa ner allting för att flytta över till vår nya butik.

Från och med imorgon och resten av veckan kommer vi ha stängt i butiken för att hinna med att flytta allt.
Du kan läsa mer om detta på Agnetas blogg eller på vår hemsida.
 
Nu när det närmar sig kan jag visa er lite hur nya lokalen ser ut!
 
Det har gått från det här...
...till det här:

Från det här:

..till det här:

Dessa bilder är från butiksdelen. Det ska bli såååå kul att inreda!
Vi kommer även få ordentliga kontor.

Och ett stort lager. Det behövs för alla nya produkter vi nu tagit in! ;)

Fler bilder på nya lokalen kan ni se på Agnetas blogg!
 
Vi kommer bli grannar med Barnens Lekstad dit vi flyttar.
 
Så nu kan barnen roa sig på Lekstaden (tillsammans med någon vuxen) medan den som är intresserad av tårtor och cupcakes kan gå och strosa på Tårtdecor. Helt perfekt! ;)
 
Det känns nästan overkligt att Scandinavian Cake Show är nu till helgen!
Som vi hållt på och förberett och planerat och grejat!
Men nu smäller det snart! Jag längtar!
 
För er som missat filmen lägger jag upp den igen.
 
Mig kommer ni mest hitta i kassan när ni kommer på utställningen, vi ses där! :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0