Mot huvudstaden!

Kortaste arbetsveckan på länge!
Imorgon tar jag, Madde, Josef och Simon tåget till Stockholm för att kolla på Nickelback i Globen!


Sen stannar vi några dagar för att ta tillvara på staden. Jag har bara varit i Stockholm en gång innan och det var med min gymnasieklass för att besöka riksdagen och EU-kansliet. Har aldrig varit på varken Gröna Lund eller Skansen så det hade vi tänkt att hinna med! Eftersom Simon började jobba samma dag som jag fick semester denna sommar så har vi inte kunnat hitta på så mycket tillsammans, så detta får bli min och Simons semester tillsammans i år. Ska bli så grymt kul! Vi hörs igen till helgen när vi kommit hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0