Ståtligt blomster

Kolla vilka fina blommor jag fick av en "hemlig beundrare" förra veckan!
De passade jättebra vid trappan.
Men jag hade tyvärr ingen större vas som passade så det ser lite fjompigt ut...
Jag tror att det är Gladiolus, sådana som vi hade framme i kyrkan under vår vigsel.
 
Vilket tråkigt regnigt och dimmigt väder det var idag då! Hoppas det är finare i Jönköping. Ja för dit ska jag om bara några timmar. Jag, mamma och Ellinor ska till småland över helgen för att hälsa på våra nyfödda kusinbarn nr 16 och nr 17. Nu ska jag packa klart och äta frukost.
Hoppas ni får en fin helg! Vissa av er kommer jag ju träffa redan imorgon ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0