Sol och Sand en höstdag i oktober

Sent i tisdags, sent igår. Och nu blir det sent igen. Sent på kvällen alltså.
Dumt. Men just nu struntar jag i det för nu vill jag prioritera att uppdatera här!
 
I tisdags efter jobbet hade vi en härlig kväll tillsammans. Vi kopplade av på Sol & Sand, åt gott och utvärderade Scandinavian Cake Show 2012.
Här kan man sticka ner fötterna och låta fiskarna putsa rent. "Fiskspa". Verkar läskigt tycker jag!
Sen åt vi jättegod mat i vår nya kurslokal på Tårtdecor!
 
Ni får ursäkta mina dåliga foton. Vill inte fota med blixt för det förstör så mycket, men utan blixt blir det för suddigt. Inne på Sol & Sand var det lite svårt att fota över huvud taget för ljuset från "solen" var så konstigt. Min digitalkamera börjar bli dålig tyvärr. Snart är det verkligen dags att investera i en systemkamera. Jag vill!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0