Borta bra men hemma bäst

Nu har jag kommit hem från småland.
Vi har besökt kusiner, kusinbarn, morbror och moster och ätit massa gott. Fått se två kusinbarn för första gången :)
Igår var vi en sväng i Tranås och spanade bland annat in nybyggda Brunnsparkskyrkan, så otroligt häftig och genomtänkt! Blev riktigt inspirerad.
Imorgon drar en ny arbetsvecka igång och än så länge är det bara torsdag kväll som inte är fullplanerad, om jag blir bokad på MRL imorgon vill säga. Ligger fortfarande som 16:e reserv så vi får väl se om jag kommer med på passet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0