Svarta prylar inhandlade

Ikväll har jag varit nere i centrum och shoppat lite. SÅ kul och belåtande!
Minns knappt när jag var där senast.
Senast jag var på centralen måste vara 14 september när vi kom från Stockholm.
Jag vet inte, men kan det vara så pass att jag inte varit i Nordstan sen Miriams möhippa 12 augusti?!
Haha jag bor i Göteborg men är aldrig inne i centrum. Så blir det när man jobbar i lilla staden utanför.
 
Hur som helst.
Jag hade ett presentkort på Lagerhaus som jag fick i födelsedagspresent som jag utnyttjade till max!
Gick en stund och valde mellan prylar, men till slut bestämde jag mig för 6 st svarta bordstabletter (välbehövligt, hade bara fyra enhetliga innan), servetter (börjar ta slut hemma), en svart liten soptunna (perfekt till vårt svarta badrum), en tallrik för sötsaker (har inget bra mindre kakfat när det bara skall serveras några få kakor) samt en plåtburk för "onödiga prylar" (så blir det mindre rörigt på skrivbordet). NÖJD!
Hittade även två bordslöpare på Hemtex. Ville ha fler dukar att byta mellan till köksbordet.
Var egentligen ute efter fler dukar, framför allt till våra nattduksbord, men det är visst svårt att hitta så små dukar. Butiksbiträdet rekommenderade Second Hand eller att sy egna. Får väl ta mig en kik på Second Hand i Kungälv någon dag. Och på Lagerhaus var egentligen tanken att jag skulle köpa små förvaringsaskar till hörnskåpet i badrummet, men de hade faktiskt inga fina. Får kolla på IKEA eller liknande istället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0