Seg väntan...

Igår tog jag en fika med Patric på Tant Rut. Tant Rut är enligt mig mysigaste cafét i Kungälv. Tyvärr blev jag väldigt besviken på deras morotskaka igår för den var så torr.
Sen gjorde vi mysigt i cafét på Bara Vara.
 
Idag har jag haft lördagsöppet på Tårtdecor.
När jag kom hem hade Simon lagat god karré till middag. Nu sitter vi här och väntar. Tidigare i veckan fick vi en lapp i brevinkastet om att det ska komma hit någon idag mellan kl 10-17 och kolla på vår mediabox för Framtidens Bredband. Vi hoppas på att detta skall lösa problemet med tv och internet. Men än så länge har det inte kommit någon... Tröttsamt.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0