Promenad i bostadsområdet

Åh vad en dag går fort...!! Har bara hunnit göra tre av de grejer jag tänkt göra idag.
Har i alla fall äntligen hunnit gå en promenad här i området där vi bor. Roligt att få se mer än bara vägen mellan garaget och porten in till huset.
Gillar att vi har skogen precis inpå knuten.
Jag gick runt på baksidan av området och kom till slut fram till en bergsknalle bakom vårt garage.
Ser ni Älvsborgsbron? :)
Nu ska jag åka upp till Kungälv och fika med en av ungdomarna innan Bara Vara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0