Ovanlig känsla

Fattar knappt vad som händer.
Efter middagen och disken och julklappsfunderingar började jag kolla på några avsnitt Vänner.
Har i flera omgångar pausat och försökt tänka ut om det verkligen inte finns något vettigare jag behöver göra.
Men jag kan inte komma på något just nu!
Har säkert sett 5 avsnitt på raken.
Så märklig känsla att bara göra det jag känner för.
Varje dag går ju annars mest ut på att få saker gjorda. Ja så är ju livet liksom.
Så blev jag sugen på glass. Och chokladsås. Och hallon.
Ja men kolla vad jag hade i frysen och i kylen!
Helt underbart.
Snacka om ledig kväll. Äntligen.
 
 
 
Föresten, det kom aldrig någon tekniker till oss...!! VAD ÄR DETTA?!?
Så det var bara att knuffa tillbaka tv-möbeln efter att vi dragit fram den för att teknikern skulle komma åt mediaboxen. Då är det väl bara att vänta igen... Mitt tålamod börjar tryta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0